Ik, het helderlicht! - Reisverslag uit Soka, Indonesië van petra mans - WaarBenJij.nu Ik, het helderlicht! - Reisverslag uit Soka, Indonesië van petra mans - WaarBenJij.nu

Ik, het helderlicht!

Door: petramans

Blijf op de hoogte en volg petra

22 Oktober 2011 | Indonesië, Soka

okay, nou dacht ik slim tezijn en mijn nieuw onderkomen gewoon online op Bali boeken (best makelijk zo'n lap-top toch?)Maar dan wel bij Sanur of plaatsje dichtbij want daar zijn wat duikscholen.Ik netjes geboekt en dacht vrij cker tezijn van onderkomen bij plaatje dicht bij sanur. Taxi besteld en toen hij adres zag zei hij al dat dat een hele andere kant of was. Nog de auto aan de kant gezet om telaten zien waar dat plaatsje dan wel was, nou het kwam niet eens in de buurt. Maarja, peetje had al geboekt dus toch maar naar Soka (zo heet dat plaatsje) en het was maar 50 km maar door drukte en slecht wegdek wel 2.5 uur in auto gezeten. Taxi chauffeur mij afgezet, naar receptie, vrouwtje mij naar mijn nieuwe verblijf gebracht, en raad eens wat? Ik heb een huisje op palen met het uitzicht op zee, wel zo mooi, al wat ik gedaan is zijn foto's nemen, ik heb net de zon onder zien gaan vanaf mijn eigen balkonnetje.Het is hier zo rustig, als ik voor me kijk de zee,kijk ik links van mij zie ik rijstvelden. Vlinderpark en vulkaan zijn hier dicht bij, moet het leren duiken nog maar even een weekje wachten :)

  • 22 Oktober 2011 - 13:15

    Hans En Riet:

    Hoi Petra,
    Zo zie je, doe je iets niet helemaal goed pakt het toch fantatisch uit.
    Volgens ons zit je daar op je paalhuisje perfect. Veel plezier nog.

    Groetjes Hans en Riet

  • 22 Oktober 2011 - 13:45

    Vincent:

    Toch nog een geluk bij een ongelijk dan! Veel plezier!

    Groetjes

  • 22 Oktober 2011 - 13:45

    Vincent:

    Bij een ongeluk moest dat zijn natuurlijk.. Kon het niet meer aanpassen :p

  • 22 Oktober 2011 - 15:57

    Joke H(body Pump):

    Hallo Petra,
    Heb je helemaal geen goede reis toegewenst (toen ik, natuurlijk weer eens onwetend, op les kwam was je al weg!)..
    Inmiddels dit blog ontdekt en kan je dus toch nog een heel goede tijd toewensen.
    Tot nu toe klinkt het heerlijk allemaal!
    Wens je nog heel veel plezier, rust en mooie ervaringen toe. Geniet ervan!
    Groeten Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

petra

Actief sinds 29 Sept. 2011
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 26594

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 20 Juni 2014

Incredible India

07 Oktober 2011 - 30 November -0001

Bali

Landen bezocht: