brede zongebruide australien men? - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van petra mans - WaarBenJij.nu brede zongebruide australien men? - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van petra mans - WaarBenJij.nu

brede zongebruide australien men?

Door: petramans

Blijf op de hoogte en volg petra

20 Oktober 2011 | Indonesië, Kuta

Brede zongebruinde Australian men?

Ik weet niet waar ze zijn of zitten, al wat ik zie zijn luidruchtige bier drinkende mannetjes met een arrogantie waar je u tegen zegt.
Maar dan ontmoet ik Ian, verblijft ook hier in het hotel, Ian is 57 jaar en lijkt op mr. Bean
met een alcohol probleem van heb ik jou daar, gaat rond 14.30 naar zijn kamer om daar
zijn eerste alcoholische versnapering tenuttigen, bintang (goedkoop bier, het liefst ten grote van een liter) en jack daniels.
Na 20.00 komt er geen zinnig woord meer uit, spreekt dan zo snel waar geen touw meer aan vast teknopen is, praat met dubbele tong en is een gevaar op de weg, hij zwalkt van links naar rechts, met zijn broek opgetrokken tot onder zijn oksels, je weet niet wat je ziet.
Ian draagt graag strings en naar zijn zeggen heeft hij ze in alle kleuren, ik heb er maar 1 gezien, die begon met de kleur gifgroen maar door het vele chloor in het water is hij nu bijna doorzichtig. iiiiiiiggggg dat is geen prettig aanzicht kan ik je zeggen.
Dan is Ian zo mager dat als je hem tegen het licht houdt, zijn hartje waarschijnlijk kan zien kloppen en zon gebruind? Hij smeert zich in met factor 30, had anderhalve liter meegenomen, hij lijkt wel de verschrikkelijke sneeuwman met die hoeveelheid die hij op smeert en dan kan de zon nog zo zijn best doen, hij blijft wit. Gelukkig dat het tehard waait om op het strand teliggen (dan lig je alleen maar zand tehappen) want Ian wil met me mee en ik zie dat echt niet zitten.
Ian heeft ook gevraagt of ik met hem uit eten wilde gaan (restaurant met piano muziek) maar had gelukkig al gereserveerd bij Dini. (Dini heeft een heel klein restaurantje aan de overkant van het hotel waar je super goedkoop en zo lekker kan eten) dat heb ik weer.....

Verder gaat het goed met me, kom lekker tot rust, vermaak me prima met mn boek en heb 2 leuke stellen uit Tilburg ontmoet waar ik een hoop lol mee heb gehad. Zij zijn vandaag weer naar huis gegaan. Zaterdag ga ik naar Sanur, of eigenlijk plaatsje vlakbij en daar wil ik gaan leren duiken. Morgen nog een dagje zwembad.......
groetjes daar

  • 21 Oktober 2011 - 22:09

    Anja:

    Ik heb al gereageerd via een "ik vond dit leuk" maar misschien is dat wel niet helemaal het goed reactiekader

    Veel liefs Anja

  • 22 Oktober 2011 - 06:56

    Shanna:

    Haha je bent ze weer lekker aan het aantrekken die vreemde gasten! je moet ook niet zo aardig doen dan heb je daar geen last van!

  • 22 Oktober 2011 - 13:44

    Vincent:

    Haha Mr. Bean met een alcoholprobleem, die bezopen Engelsen weten ook in elke uithoek van de wereld de aandacht naar zich toe te trekken!

    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

petra

Actief sinds 29 Sept. 2011
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 26601

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 20 Juni 2014

Incredible India

07 Oktober 2011 - 30 November -0001

Bali

Landen bezocht: