Maar als ik nou wel........ - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van petra mans - WaarBenJij.nu Maar als ik nou wel........ - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van petra mans - WaarBenJij.nu

Maar als ik nou wel........

Door: Petra Mans

Blijf op de hoogte en volg petra

11 November 2011 | Indonesië, Ubud



Er zijn een hoop dagen, die ik hier doorbreng op Bali, dat ik eigenlijk maar weinig doe,ik bedoel dat er dan maar weinig aktie in zit, dan ga ik, als het zonnetje schijnt, een bedje
opzoeken en ga plat, dik in de "bak en braad" met een boek of wat om me heen koekeloeren. En kan dat rustig de hele dag volhouden.

Maar als ik nou wel met een ander op vakantie zou zijn geweest en die zou hebben voor gesteld, ga je mee een stuk fietsen, dan had ik op mijn stalen ros gesprongen en me weer in het zweet gaan werken. Dat gaat vanzelf met deze temperatuur.

Zo ga ik ook s'middags vaak even een tukje doen, tukje doen is meestal zo rond de 2 a 2.5 uur, ik voel mijn oogjes om een uur of 13.00 moe worden en dan is het net of er een deken van moeheid over mij heen valt. Ga dan of naar mijn kamer en zoek mijn bed op of als ik op het strand lig doet ik daar mijn ogen dicht.

Maar als ik nou wel met een ander op vakantie zou zijn geweest en die wilde bijv., een stuk gaan lopen, leuk de winkels bekijken en de markt af struinen, had ik toch de stoute schoenen weer aangetrokken en er achter aan gehupst.

Als het weer wat slechter is, en ja, die maak ik ook mee, ik heb al een hoop regen, bliksem en donder gehad, waar je u tegen zegt, nou ben ik niet bang voor onweer maar gister waren de wolken zo aan het botsen met elkaar dat ik gewoon mijn handen voor mijn oren heb gehouden, het was erg dichtbij dus... maar met die dagen vind ik het ook lekker om "vrouwendingen" tedoen, met vrouwendingen bedoel ik, een maskertje op, mijn harige benen in de Veet zetten, mezelf gewoon wat extra verzorging geven, in de tussen tijd, mijn mail lezen en beantwoorden, mijn hyves, face book, en waarbenjij.nu bijhouden.

Maar als ik nou wel met een ander op vakantie zou zijn geweest en die wilde weer wat gaan ondernemen had ik dat toch weer gedaan, daarom iedereen die zich een beetje zorgen maakte oven mij alleen naar Bali gaan, maak je echt geen zorgen, ik vermaak me prima, als ik in aktie wil komen doe ik dat lekker in mijn tijd, hoef met niemand rekening tehouden en om heel eerlijk tezijn bevalt mij dat prima, vind het heerlijk om alleen tezijn, ik kom tot rust, mijn pijn is weg, of ik moet heel moe zijn, maar daar zijn die dagen van niks doen of weinig aktie voor.................

Groetjes xje Petra

  • 17 November 2011 - 07:06

    Cindy:

    Heerlijk om te horen dat je het zo fantastisch naar je zin hebt en met helemaal niemand behalve jezelf rekening hoeft te houden. Je doet het super :)x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

petra

Actief sinds 29 Sept. 2011
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 26593

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 20 Juni 2014

Incredible India

07 Oktober 2011 - 30 November -0001

Bali

Landen bezocht: