rond struinen - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van petra mans - WaarBenJij.nu rond struinen - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van petra mans - WaarBenJij.nu

rond struinen

Door: petramans

Blijf op de hoogte en volg petra

12 Oktober 2011 | Indonesië, Kuta

Joehoe,

hier weer een verslag van me on bali.
Wat is die fried rice hier toch lekker, jammie, jammie, volgens mij, als het zo door gaat kom ik tonnetje rond terug. S'middags en s'avond spaan ik toch netjes een heel bord weg.
Vandaag is het de herdenkingsdag van die bom die in 2002 200 mensen heeft gedood. Er zijn overal ceremonies.
het weer vandaag is bewolkt, dus tijd voor wat side-seen, museum, waar we binnen 10 min doorheen waren en dan de local markt. Nou daar zijn de mensen wel opdringerig en wisten van geen ophouden, ik schoot zowat uit mijn slof toen hij nee na de 10e keer nog niet begrepen had. gggggrrrr, even vuurspugen met mn ogen en toen droop hij af. Vanavond groot vuurwerk op het strand en dan is er morgen weer een dag.

  • 12 Oktober 2011 - 12:41

    Papa Nina:

    Beste,
    Ik heb vernomen dat u momenteel met nina in gezelschap bent.WIJ vinden het tof dat dit is gebeurt want alleen is toch maar alleen Wij hopen dat u nog een geweldige tijd mag doorbrengen met nina en dit maakt het voor ons plezierig om te horen dat ze een TOPWIJF (lol woorden van nina) heeft ontmoet.Nog een prettige vakantie gewenst.
    grtz peter en susanne

  • 12 Oktober 2011 - 14:17

    Perry Van Berkum:

    Petra rust lekker uit en ik hoop dat de reis je brengt wat je ervan verwacht.

    Groetjes Perry

  • 13 Oktober 2011 - 12:40

    Dominique:

    Hoi Peetje, je blijft een toerist he?Kan me wel voorstellen dat hij afdroop toen je een woeste blik liet zien hahaha. tot volgende keer

    XX

  • 13 Oktober 2011 - 18:06

    Shanna:

    Klinkt goed! volgens mij kun je aardig wat van die rijst eten zonder aan te komen, zolang je maar van de gefrituurde kip afblijft. Veel plezier nog, hier regent het weer dus weinig aan.

  • 13 Oktober 2011 - 19:05

    Cindy:

    Hey meis, heerlijk om te horen dat je het zo lekker hebt. Ik hoorde net van je moppie van de aardbeving bij jullie, ik hoop dat je er niet te erg van bent geschrokken en dat het je verblijf niet kin de weg staat. Heel veel plezier daar xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

petra

Actief sinds 29 Sept. 2011
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 26597

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 20 Juni 2014

Incredible India

07 Oktober 2011 - 30 November -0001

Bali

Landen bezocht: