Wat mij hier allemaal zo opvalt op Bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van petra mans - WaarBenJij.nu Wat mij hier allemaal zo opvalt op Bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van petra mans - WaarBenJij.nu

Wat mij hier allemaal zo opvalt op Bali

Door: petramans

Blijf op de hoogte en volg petra

31 Oktober 2011 | Indonesië, Bali

Hier wat weetjes die mijn arendsogen niet zijn ontgaan....


- wist je dat de tandenstokers, je kent ze wel, die potjes op tafel in restaurant, na afloop van jou gebruik en ze niet zijn gebroken, gewoon door personeel weer terug in zelfde potje worden gestopt.....

- wist je dat ze dat met de rietjes het zelfde doen.....

- wist je dat je als vrouw, als je maar ver genoeg voor op je strandbed gaat zitten, nonsalant om je heen kijkt, je ook kunt wildplassen.....(wat zal die stinken in haar bikinibroek)

  • 31 Oktober 2011 - 21:31

    Vincent :

    Hahahahaha, dit zijn zeker geen weetjes die in de reisgids voor Bali staan :p
    Eigen tandenstokers meenemen maar dus!
    Dat wildplassen kan hier ook gewoon hoor, alleen word je dan wel raar aangekeken denk ik..
    Aparte gewoontes hebben ze daar haha

  • 01 November 2011 - 13:51

    Petra Mans:

    ik had het ook over wild plassen voor een vrouw Vincent,jullie mannen kunnen bijna overal wildplassen ;-)

  • 06 November 2011 - 09:49

    Lenie:

    Hoi Petra,

    Leuk zijn je reisverslagen en fijn dat het goed met je gaat.


  • 10 November 2011 - 20:51

    Shanna:

    hahaha AAAHH NEEEE dat heb je toch niet echt gezien he! gatverdamme!!!!!

  • 11 November 2011 - 00:55

    Petra Mans:

    hey shanna,

    nou echt ik zweer het je, dacht dat ze eerst net uit het water was gekomen en wat aan het nadruppelen was, maar zoveer water komt er echt niet uit een bikini ;-)
    was echt smerig ja

    xje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

petra

Actief sinds 29 Sept. 2011
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 26605

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 20 Juni 2014

Incredible India

07 Oktober 2011 - 30 November -0001

Bali

Landen bezocht: