Iets wat ik echt niet heb........ - Reisverslag uit Anjuna, India van petra mans - WaarBenJij.nu Iets wat ik echt niet heb........ - Reisverslag uit Anjuna, India van petra mans - WaarBenJij.nu

Iets wat ik echt niet heb........

Blijf op de hoogte en volg petra

16 Januari 2014 | India, Anjuna

Patience is a clean business! 16 Januari


Met de bus op naar Goa, 20.00 zou de bus vertrekken, niet ver bij ons hotel vandaan. 19.40 aan wezig zijn, wij iets eerder want ja, wij willen toch wel graag op tijd zijn. Koffers in de bus gedaan die naar Goa ging, verkeerde bus, koffers er weer uit en wachten op de juiste bus.
20.00 maar geen bus, gelukkig hadden we het telefoon nummer van de reisleider, nee die bus vertrok helemaal niet van de afgesproken plek, we moesten naar een andere locatie. Huh? Snel een taxi genomen, meer dan een half uur rijden dus wij al bang dat de bus zonder ons zou weg gaan.
Aangekomen bij bus station, een drukte van jawelste en uitkijken naar de bus Paulo genaamd. Nou al wat er kwam, geen Paulo te zien. Het werdt 21.00, 22.00, dan word je toch wel een beetje zenuwachtig, tenminste ik wel, om 23.00 was hij daar.

Tegenover ons eerste hotel zag ik een leuk huisje waar je best wat van zou kunnen maken, eens even vragen wie de eigenaar was en of ik het misschien zou kunnen huren, waren goede vrienden van hotel eigenaar, dus hun bellen en vragen of ik een afspraak kon maken, dat kon, op zondag, kom naar hotel, dan bellen zij de eigenaar en zijn ze hier met een half uur. Okay, dan ben ik er om 17.00, is het nog licht en kunnen we het binnen bekijken, 17.00 geen eigenaar, 18.00 ook nog niet, om 19.15 kwam hij opdagen maar was het donker en met een zaklamp weinig te zien hoe het er werkelijk uit zag.

Een huisje huren leek me een goed plan, gelijk ook een scooter want dit huis ligt te ver van het strand om te gaan lopen. 12.00 waren we in het huisje en om 15.00 zou de scooter komen. En idd om 15.00 kwam hij op scooter maar niet om hem af te geven maar om te vertellen dat hij over 5 minuten terug zou zijn, jongens......... Nou ja je raadt het al, 16.00 geen scooter, 17.00 niks, dat werdt 18.00, nog niemand, ik maar eens bellen of er niks gebeurd was, om 19.00 uur kwam hij terug en had ik er al 7 uur wachten opzitten. Gelukkig heb ik geduld, dus niet en moet erg wennen aan deze metaliteit. Hier is het normaal niet op tijd te komen, of je nou een afspraak hebt, naar je werk gaat, ze komen te laat maar wat is het probleem?
Het probleem is dat je hier met een heel ongeduldig typje te maken hebt en wachten niet mijn sterkste kant..... ggggrrrr!

Ik ben wel heel blij met de scooter!

  • 16 Januari 2014 - 07:57

    Jean Le Mans:

    Ziet er heel leuk uit, is best wel iets van te maken.
    Gr. De papa

  • 16 Januari 2014 - 08:49

    Rineke:

    Ziet er leuk uit, weet natuurlijk niet hoe het van binnen is maat van elk huis is een thuis te maken,

    Gr. Rineke

  • 16 Januari 2014 - 10:42

    Dominique Van Eck:

    Leuk zeg! Heb je eventueel een logeerkamer? hahahah ;-)

  • 16 Januari 2014 - 13:12

    Roos:

    Hahaha lekker dan, zie net of fb dat je vandaag wel lekker naar het stand bent!
    Geniet er lekker van, het huisje ziet er erg leuk uit! Xx roos

  • 16 Januari 2014 - 18:44

    Ronald Ton:

    Petra,

    Hoe kun je dat nou zeggen. Geen geduld. Nooit iets van gemerkt:-)

    Je zult er toch wel een beetje aan moeten wennen. Onze dochter is een jaar of 10 geleden in deze buurt rond getrokken met haar man en heeft een keer een hele dag op een bus moeten wachten. Onder tussen alsmaar de bedelaars van hun lijf houdend. Het kan dus nog erger.

    Groetjes

  • 18 Januari 2014 - 13:08

    Petra Meijs:

    Hoi Petra,
    Leuk om wat van je te lezen. Om ter plekke te komen was dus nog wat. En inderdaad, je geduld wordt hevig op de proef gesteld. Wat zul je ooit als geduldig mens terug komen......
    Dit huis ziet er wel heel leuk uit. Is dat in de buurt van het strand wat je wilde? Je wilt toch een soort guest-house starten? Of heb ik het nu helemaal mis? is er een soort dorpje in de buurt? kun je vandaar uit een beetje zefgreddend worden/ Ik ben heel benieuwd naar je volgende verslag.
    Groeten, Petra M.

  • 19 Januari 2014 - 18:16

    Yvonne R.:

    Hoi Petra, ja dat is wel even wennen hè? Niet op tijd zijn past niet bij jou. Nu maar hopen dat het huisje een beetje goed is kunnen wij met alle senioren bij jou op bezoek komen en oefenen in de open lucht. Grapje hoor! Maar ik wens je veel plezier, groetjes hoor.

  • 20 Januari 2014 - 17:20

    Cindy Blitz:

    Hey meis,

    Nou gaat lekker allemaal hé, daar kom je wel van je randstad stress af haha.
    Die mensen hebben toch niets om zich voor te haasten, leer jij ook neg wel.
    Lekker om te horen dat de reis goed is gegaan en dat je een plek hebt gevonden en ...ziet er TOP uit.
    Ik geloof best dat je daar wel een stekkie voor jezelf kunt maken.

    Heb je ook al leuke, interessante mensen ontmoet??

    veel liefs x

  • 03 Februari 2014 - 21:22

    Corry Pollemans:

    Hartstikke leuk huisje Corry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Anjuna

petra

Actief sinds 29 Sept. 2011
Verslag gelezen: 458
Totaal aantal bezoekers 26557

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 20 Juni 2014

Incredible India

07 Oktober 2011 - 30 November -0001

Bali

Landen bezocht: