Mombai - Reisverslag uit Bombay, India van petra mans - WaarBenJij.nu Mombai - Reisverslag uit Bombay, India van petra mans - WaarBenJij.nu

Mombai

Blijf op de hoogte en volg petra

08 Januari 2014 | India, Bombay

Hoi allemaal,

als eerste wil ik iedereen nog een gelukkig, gezond en sportief 2014 wensen!

De reden dat ik jullie zo lang heb laten wachten met mijn verslag is omdat de regering hier in India voorzichtig is met het geven van een telefoonkaart. (Misschien schuilt er wel een terrorist in mij) Er worden pasfoto's gemaakt, moet je een lijst invullen wat je thuis adres is, welk hotel je verblijft, maken ze een kopie van paspoort en visa, dat hele pakketje wordt dan opgestuurd en is het wachten op de goedkeuring van de regering, dat duurt 3 dagen. Dan moet je een nummer bellen waar ze je nog allemaal vragen gaan stellen, hoe mijn vader en moeder heten, waar geboren enz., enz.

De vlucht is goed verlopen, 8 uur vliegen ongeveer. Taxi naar hotel genomen wat in het centrum van Mombai ligt. Wat een chaos, rijdt natuurlijk links van de weg, dat is al wennen, 3 keer kijken of het veilig is om over te steken en neem je het zebrapad met het licht op groen, dan is het nog rennen voor je leven want daar houden ze hier echt geen rekening mee.

7 jaar geleden heb ik Naresh ontmoet en dacht, laat ik eens een sms sturen en zeggen dat ik weer in Mombai ben, een uur later stond hij voor mij. Echt een leuk weerzien! Hij heeft ons Bombai laten zien en zijn bij zijn familie op bezoek geweest, wat zo leuk was. Na 3 dagen was ik toch wel blij dat we de chaos achter ons konden laten want echt tot rust komen doe je niet.

Met de bus op naar Goa!

  • 08 Januari 2014 - 08:08

    Rineke Vastenhout:

    Hallo Petra
    Leuk om zo snel al wat van je te horen en zien, enl heel bijzonder dat je zo snel weer contact had met je vriend Naresh in zo'n grote stad.
    Ga je verdere belevenissen volgen,

    Groeten van mij vanuit Zwanenburg,
    Rineke



  • 08 Januari 2014 - 08:39

    Richard:

    Hoi zus,

    Hou ons maar op de hoogte hoor met je verhalen. Hemelsbreed zitten we nu niet meer zo ver bij elkaar vandaan. Wie weet kom ik even op de koffie... of Masala Chai natuurlijk.

    Have fun!

    Je broertje

  • 08 Januari 2014 - 12:06

    Wim&Nanda:

    Hoi Petra, Jij ook de allerbeste wensen. Leuk om van je te horen, hebben helaas geen afscheid kunnen nemen, waarom weet ik zelf niet, druk druk.
    Veel plezier in India en doe mijn broer de groeten, die gaat 10jan die kant op, weet niet precies waar in India maar goed. groetjes Wim&Nanda

  • 08 Januari 2014 - 17:38

    Ron En Marian Uit Vijfhuizen:

    Hallo Petra

    Een geweldige uitdaging voor 2014
    Leuk om je zo te volgen

    Succes
    Ron en Mar

  • 08 Januari 2014 - 17:43

    Dini:

    Hoi Peet
    Fijn dat het het zo naar je zin hebt, blijf maar mooie foto's maken, en je verhaaltje schrijven , want dat is leuk om het te volgen.Lieve groetjes van ons.

  • 08 Januari 2014 - 18:51

    Irene :

    Hoi Petra,

    wat jammer dat ik je niet gedag heb kunnen zeggen, dus doe ik het nog even via deze weg. Heel veel plezier daar en we gaan je reisverslagen zeker volgen. Gr. Irene, Remco en Patrick.

  • 09 Januari 2014 - 15:26

    Petra Van Den Brink :

    Hoi
    dit vind ik leuk !!
    Xpetra

  • 10 Januari 2014 - 11:09

    Lida Brusselaars:

    Succes met je reis

  • 11 Januari 2014 - 07:19

    Anja Groot:

    Leuk om een beetje mee te leven. Ik hoop zo dat het je goed doet! Fijn dat op deze manier ik een beetje met je je mee reis. Lfs Anja

  • 13 Januari 2014 - 10:06

    Dominique:

    Dag lieffie,

    Inmiddels al door en door gebraden he hahaha. Blijf schrijven want ik vind het leuk om je te "volgen".

    Tot WF
    XX

  • 14 Januari 2014 - 23:24

    Corry :

    Leuk Petra om je te zien . Hoop dat je tot rust komt ik volg je verslag Groeten n

  • 25 Januari 2014 - 15:41

    Raymond En Ineke De Jong:

    Hoi petra,wij hebben jou geen goede reis kunnen wensen dus bij deze! wat een gave foto,s en leuke reisverslagen.Ga lekker genieten en veel warm weer goed voor de spieren(ben jaloers het is hier vochtig koud)maar proberen met sporten soepel te blijven.Groetjes vanuit zwanenburg,doei!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Bombay

petra

Actief sinds 29 Sept. 2011
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 26590

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 20 Juni 2014

Incredible India

07 Oktober 2011 - 30 November -0001

Bali

Landen bezocht: