Zeg maar nee….. want dan krijg je ietsjes meer?... - Reisverslag uit Anjuna, India van petra mans - WaarBenJij.nu Zeg maar nee….. want dan krijg je ietsjes meer?... - Reisverslag uit Anjuna, India van petra mans - WaarBenJij.nu

Zeg maar nee….. want dan krijg je ietsjes meer?...

Door: Petra mans

Blijf op de hoogte en volg petra

04 April 2014 | India, Anjuna

Al de eerste avond van gehuurde huisje, kwam er, een bijna zwart scharminkel langs. Niet om aan te zien, overal van die kale plekken, maar zo vriendelijk. Na een paar dagen bracht moederpoes haar jong mee, een rood katertje van toen een maand of 3. Dat wil natuurlijk ook naar binnen, maar gatver, niet zo als jullie er nu uitzien, vol met andere levende beestjes. Pipet in de nek en kom, voel je thuis, dat deden ze gelukkig snel en waren hier de hele dag. Ik vond dat moederpoes wel heel snel groeiden, en dat was niet van alleen eten. Drie weken
geleden is poes bevallen van vier poesjes. Drie zwarten en haha, weer een rode. Totaal 6 katten in 3 maanden, doe ik het toch weer best goed. Het is net of je naar de slager gaat, mag het ietsje meer zijn? Hoe moest ik nou weten dat dat vriendelijke scharminkel niet alleen was? Die heb ik niet zien aankomen.

Gelukkig hebben ze hier een goede opvang, ik hoef maar te bellen en ze komen ze halen, dan halen ze moeder en jong op want ik kan ze niet houden, wat moet ik met 6 katten? Ik wil ze ook niet in het wild laten leven en wacht ik, tot ze wat groter zijn, laat ik ze ophalen, wie weet krijgen ze een lief baasje.

Verder gaat het met mij super goed, ik heb geen pijn meer, ben met die spasme pillen gestopt want ik heb geen spasme meer. Alleen
dat al maakt me blij. Gewoon geen pijn….. :-)

Ik heb een dynaband gekocht en doe mijn oefeningen, ga 2 keer per week joggen, ik tuf wat rond op mijn scooter maar het meest ben ik te vinden op een strandbed met een boek. I love my life!

  • 05 April 2014 - 07:54

    Anja Groot:

    Wat super Petra dat je geen pijn hebt. Geniet daar van!!

  • 06 April 2014 - 17:42

    Yvonne Rensink:

    Hoi Petra, fijn om weer iets te vinden van jou op de pc. Ik had Maurits al gevraagd hoe het met jou ging. Wat heerlijk dat je geen pijn meer hebt, wat moet dat een
    geweldige ervaring voor je zijn. Heerlijk! Hier gaat alles goed hoor, gaan gewoon door met trainen en klessebessen. Wens je alle goeds en nog heel veel plezier. Groetjes en een knuffel.

  • 11 April 2014 - 20:42

    Dominique:

    Ha Peetje, wat leuk weer van je te horen. Top dat je geen pijn meer hebt en je goed vermaakt!! Succes met de poezen, sporten en luieren op je strandbed. XX

  • 05 Mei 2014 - 21:17

    Corry Pollemans:

    Hallo Petra, Leuk weer wat van je te lezen . Ik heb je een poos niet kunnen krijgen geen verbinding was steeds het berichtje. Wat heerlijk voor je dat je pijn vrij bent. Ik heb Villa Flora gezien het ziet er bijzonder leuk uit.
    Hoop je volgende maand weer te zien Lieve groet Corry

  • 02 Juni 2014 - 22:51

    Jeannette:

    hey wereldreizigster je hebt ondertussen al heel wat van de wereld gezien...heel fijn en leuk om te lezen.
    zo zie je maar wel uit het oog niet uit het hart.ook fijn om te lezen dat je geen pijn hebt momenteel.
    we moeten snel weer eens ff bij beppen....ben benieuwd naar je reisverhalen....dikke kus jeannette

  • 05 Juni 2014 - 19:27

    Corry Pollemans:

    Hallo Petra,
    Dit wordt het laatste berichtje over enkele weken ben je weer in Nederland.geniet van deze tijd . goede reis terug.tot gauw. Groeten corry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Anjuna

petra

Actief sinds 29 Sept. 2011
Verslag gelezen: 2408
Totaal aantal bezoekers 26553

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 20 Juni 2014

Incredible India

07 Oktober 2011 - 30 November -0001

Bali

Landen bezocht: