"Big Mama" - Reisverslag uit Anjuna, India van petra mans - WaarBenJij.nu "Big Mama" - Reisverslag uit Anjuna, India van petra mans - WaarBenJij.nu

"Big Mama"

Door: Petra Mans

Blijf op de hoogte en volg petra

04 Februari 2014 | India, Anjuna

Als eerste wil ik iedereen bedanken voor jullie reactie op mijn verslagen, leuk om wat van jullie te horen.
Hier gaat nog steeds alles naar wens en geniet met volle teugen...........
Tot je in de ogen kijkt van "Big Mama"!!!!!

"Big Mama"

"Big Mama" is, laten we haar zo maar noemen, de eigenaresse van het huisje wat ik huur. Op het eerste oog niet de meest fraaie maar een vriendelijk mens. Werd uitgenodigd voor een kopje thee toen ik de huur voor 2 maanden kwam betalen.
Maar....... "big Mama" is helemaal niet zo'n vrolijk mens als je het buiten licht bent vergeten uit te zetten. Dan trek "big Mama" haar jurk op tot onder haar dijen, komt zijn met grote passen op je af waardoor je in elkaar duikt en je je heel erg klein voelt. Sorry "Mama", van pure angst laat ik het "Big" maar even achterwegen. (slik) Poeh he, was dat even schrikken. (Poeh he moment nummer 1)

Weet je hoe opgelucht je je voelt als haar man de deur open doet, in plaats van "Big Mama", als je weer eens geen water hebt omdat zij vergeten zijn de kraan open te zetten?
Je kruipt al door het gras, Gras? Nee gras groeit hier amper, je kruipt over de grond, doet de hekjes heel voorzichtig open, zodat ze je niet van verre hoort aankomen, ik heb er 3 te gaan. Van smeerolie hebben ze hier niet gehoord, waardoor ze kraken en piepen, alle hekjes zijn voorzien van belletjes, een onmogelijke taak om stil te zijn. Zachtjes klop ik op de deur en stapt snel 2 meter achteruit, dan zwaait de deur open, ik doe mijn ogen dicht, ik hoor een Yes zeggen met een mannen stem, ik doe mijn ogen weer open en zie de man des huizes staan. poeh he!!! Poeh he momentje nummer 2. Want ik ging er vanuit dat "Big Mama" zou openen.

Je kunt ook met je was bij "Big Mama" terecht, voor 10 rupie per kleding stuk zei ze, breng het maar niet naar de wasserette hier om de hoek hoor, hier gebruikt men de machine en ik, ach dat is de zelfde prijs als bij een andere wasserette dus waarom niet? Ik ben nou eenmaal een geuren freak, ik vind het heerlijk als je was lekker fris en naar wasverzachter ruikt en niet naar niks! Dan nog eens 13 stuks, 13 stuk maal 10 is bij mij 130 rupie en niet 150 rupie die ik moest betalen. Dus breng ik na 1 keer proberen, mijn was stiekem naar eerdere wasserette.
Ook dat heeft ze door en rent mij achterna tot hek kijkend of ik het niet per ongeluk bij wasserette om de hoek af geef.
Mijn werkster krijg helemaal geen was van jou, sneerde zij, je kruipt gelijk in een, uuuumm wat moet ik nu hierop zeggen? Nee zei ik, ik was mijn donkere was zelf, alleen m'n witte was laat ik door machine wassen en heb bijna alleen maar donkere kleding aan. Gelukkig kon ze daar niks meer op zeggen. Poeh he momentje nummer 3

Weer die rok omhoog, oh oh? Wat heb ik fout gedaan? Jaha zei ze, ik weet dat de stroom voor een tijd was uitgevallen maar je was je ventilator vergeten uit te zetten. Jeetje echt? Ben ik dat vergeten, ja inderdaad, de stroom was uit gevallen en ben het totaal vergeten, sorry hoor, ik weet dat stroom hier zo duur is (dat is echt bull .... want stroom kost hier niks) maar ook dat was het goede antwoord en "Big Mama" zei mij, maakt niet uit...... Jongens, heb ik daar nu net een poeh he momentje nummer 4 achter de rug?

Vooral geen oog contact maken met "Big Mama" en vluchten als zij in de buurt komt, vluchten zeg ik je, of verstoppen want ze eet je op met huid en haar, zij weet echt haar klanten te binden en ik zit er ook over na te denken om voor de volgende 2 maanden, oh nee, het zijn er nog 4, een ander onderkomen te gaan zoeken.

"Big Mama" denkt niet na over de lange termijn....... Nee, "Big Mama" wil geld verdienen op het korte termijn.

De foto's van "Big Mama" zijn snel en zonder haar weten genomen, ze wil niet op de foto. Ik doe dus net of ik foto's van de tuin maak en als ze even niet kijkt, zie zelf maar!






  • 04 Februari 2014 - 17:22

    Dominique:

    hahahaha stoere Petra!!! Kijk het nog even aan voor je iets anders gaat huren en anders neem je een bodyguard :-)

    XX

  • 04 Februari 2014 - 17:40

    Annemarie Boeser:

    Hoi Petra,
    Zo te lezen maak je genoeg mee en even schrikken zo,n Big Mama.
    Ik begrijp dat het goed met je gaat ben je alleen in dat huisje??
    Ga je weer een ander onderkomen zoeken dan je zit niet op de plek waar je vast wilt blijven zeker.Hoop dat het goed met je blijft gaan en let goed op jezelf.
    Ik zal af en toe wel reageren verder heb ik het druk met alles om me heen maar probeer wel om 1keer in de week naar de sportschool tegaan
    Liefs en groetjes van ons uit Halfweg

  • 04 Februari 2014 - 18:40

    Cindy:

    Hey mop,

    Haha, nou dat ik dat nog mag mee maken....Petra die bang is voor een andere vrouw!! nou ja vrouw, misschien moet je je handen in je zij zetten en haar een grote mond geven of denk je dat je dan meteen je koffers moet pakken? Het scheelt haar alleen maar geld toch dus ik denk dat ze wel blij is dat je van haar huurt. je kan het proberen zo vlak voor je weg gaat :-). heb je toch een x je gram gehaald haha

    In ieder geval heb je lekker weer en ik hoop dat je je ook heerlijk voelt. Hier is het koud bleh en ik hoop dat de lente volgende week begint (hopen mag toch?).

    Blijf heerlijk genieten en ons voorzien van prachtige verhalen.
    x

  • 05 Februari 2014 - 04:46

    Petra Mans:

    Heb je "Big Mama" bekeken? Kijk maar eens naar de foto's..... Daar word je bang van!

  • 05 Februari 2014 - 06:10

    Raymond En Ineke:

    Hoi petra.Wat een komedie maakt die "Big-Mama"Maar volgens ons doet ze een striptease act,en wil ze daarvoor betaalt hebben(Ha-ha).Lands-gewoonte.Ons advies "Laat je "Hollandse-Spierballen"zien.Ga verder lekker genieten van je fijne reis en doe voorzichtig.Wij zien weer graag je volgende verhaal tegemoet en laat je spieren lekker warm worden.Groetjes van ons,

  • 06 Februari 2014 - 19:15

    Yvonne Rensink:

    Hoi Petra, nou, nou, jij maakt wat mee hoor. Maar blijf staan hè, en laat je niet intimideren hoor! Hier gaat alles goed en wij hebben nog regelmatig natte ruggen van de inspanning. Geniet nog maar lekker eventueel in een andere ruimte. Is je gegund. Groetjes en tot schrijfs. Yvonne

  • 11 Maart 2014 - 17:43

    Corry Pollemans:

    Lieve petra , Ik heb je een poos niet kunnen volgen , .Waar dit aan heeft gelegen weet ik niet . Heerlijk dat het goed met je gaat en dat je geniet . Big mama is ook niet mijn vriendin, wat een boos gezicht .
    wees voorzichtig en tot de volgende keer. Corry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Anjuna

petra

Actief sinds 29 Sept. 2011
Verslag gelezen: 774
Totaal aantal bezoekers 26555

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 20 Juni 2014

Incredible India

07 Oktober 2011 - 30 November -0001

Bali

Landen bezocht: