Waterval - Reisverslag uit Anjuna, India van petra mans - WaarBenJij.nu Waterval - Reisverslag uit Anjuna, India van petra mans - WaarBenJij.nu

Waterval

Door: http://petramans.waarbenjij.nu/

Blijf op de hoogte en volg petra

23 Januari 2014 | India, Anjuna

Ik ben wel heel blij met de scooter,

maar als je ver weg wilt gaan is een taxi toch best wel handig......
Dus wij met de taxi naar de waterval (Dudhsagar Falls) want met de auto is het al twee uur rijden, laat staan met een scooter.
7 uur opstaan, in je vakantie, is best vroeg maar je wilt wat zien dus okay.
8 uur met de taxi vertrokken, na 2 uur rijden waren we bijna bij de waterval. Dan moet je verder met de Jeep, z'n 8 kilometer. Daar kan geen massage tegen op! Bumby road! Maar na een uur rijden is het uitzicht adembenemend, al denk ik dat er met de regentijd een stuk meer water uit de waterval te zien is, je kon zwemmen maar het water was koud. Ik ga echt niet in koud water, voor mij moet het pis water zijn. Lekker temperatuurtje en geen water waar je na 2 min je voeten niet meer voelt, dus ik pas! Ik kijk liever naar de apen....... Ik had graag m'n gymschoenen aan gehad, op de terug weg stapte ik best verkeerd over de keien en hop, dat was het einde van mijn slipper, dan maar verder zonder.......


Weer terug naar taxi met de Jeep, volgens mij had de chauffeur meer haast dan de weg er naar toe? Gelukkig zaten we met z'n 3e achterin, dus behoorlijk klem dat ik niet ergens onder het dashboard geslingerd zou worden. Terug bij taxi eerst nieuwe slippers gekocht en daarna een hapje gaan eten. De weg terug ging een stuk sneller, de taxichauffeur had er ook zin in dus vol gas? Das best een griezelig iets op een mega drukke weg maar ogen dicht en een hoop good luck, we waren we binnen 1 1/2 uur terug.

Na zo'n dag hobbelen, klauwteren over de keien en geluk groetjes, kon ik mijn ogen bijna niet meer open houden, lekker op tijd m'n bed in, morgen weer een nieuwe dag.

  • 24 Januari 2014 - 10:22

    Aleksey Jouk:

    Geweldig Petra! Geniet ervan!

  • 25 Januari 2014 - 16:31

    Yvonne Rensink:

    Hoi Petra, dat is genieten hè? Wat een mooie waterval, geweldig. Hier is het koud, mistig af en toe droog en verder nat. Geniet dus maar lekker. Groetjes en een knuffel.

  • 01 Februari 2014 - 09:24

    Cindy:

    Hoi Griet,

    wat zie er er goed uit!! klinkt heerlijk wat je daar beleefd hebt, zelfs die hobbelige weg.
    en die apies......fantastisch. zo te horen heb je het naar je zit en dat is belangrijk.
    ik hoop dat je nog veel leuk uitstapjes gaat maken en dat we dan lekker kunnen mee genieten, wel is waar op afstand maar dat is beter dan niets.

    het ga je goed xx

  • 03 Februari 2014 - 21:16

    Corry Pollemans:

    Geweldig Petra wat je daar te zien krijgt Geniet er van lieve groet Corry

  • 18 Februari 2014 - 19:14

    ROB:

    ziet er super uit.
    en zo te zien je haarlemmerolie ook bij je.

    XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Anjuna

petra

Actief sinds 29 Sept. 2011
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 26558

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 20 Juni 2014

Incredible India

07 Oktober 2011 - 30 November -0001

Bali

Landen bezocht: